O badmintonu víme vše, je to naše hra!

diskuze

e-shop

Badmintonová diskuze

Zapojte se i vy do diskuze k Badminton webu svými příspěvky.

 

! Máte-li dotaz na Michala Turoně, pište do On-line poradny

 


04.09.2018 06:53
Katka M.
Prodám permanentku na badminton - hala Brno Jehnice. 8 vstupů, platnost do konce září. Cena 600,- Kč Kontakt 724 061 186
29.05.2018 18:53
Tomas Mrkvicka
Dobrý den, prosím Vás, pokud je košicek ve hře, letí z mé rakety do autu soupeře a soupeř se přesto pokusí míč zasáhnout a promachne ho. Koku je přidělen bod? Dekuji
30.05.2018 14:24
Petr
Dobry den. Je to vcelku jednoduche, mic je ve hre od chvile uderu raketou pri podani do dopadu na zem. Jestli tedy souper se pokusi vzit mic viditelne mimo hriste je to soucast hry, kdyz promachne, micku se nijak nedotkne a micek na konec opravdu dopadne mimo hriste mate spatny bod Vy, kdyz ho zahraje musi uz se mic vratit zpet do hriste, kdyz to nedokaze bod ziskavate zase Vy.
29.05.2018 11:04
Petr
Ahoj, prodávám pánské badmintonové oblečení za směšné ceny, málo nošené, velikosti převážně M (trička) a L (kraťasy), vše ok na postavu 175-180 cm, značky YONEX, VICTOR, LI-NING, vše originál. V případě zájmu můžu poslat seznam s cenami a fotky. Předání Praha nebo dobírka. Piště na henryxkrinkle@gmail.com Díky.
30.04.2018 19:41
Petra
příspěvek k článku Pravidla badmintonu
Dobry den, je nejak omezeno, kde pri ctyrhre stoji spoluhrac? Kdyz podavam, muze stat kdekoli (aby nebranil ve vyhledu) a i kdyz prijimam tak take? Nebo musi byt presne na sve pulce?
01.05.2018 06:40
Petr
příspěvek k článku Pravidla badmintonu
Spolurac muze stat kdekoliv, akorat musi stat tak, aby nebranil vyhledu podavajicimu a i prijimajicimu.
24.04.2018 08:49
Jakub
Ahoj, pro případné zájemce nabízím: 1) Badmintonovou raketu Victor Ripple Power 22 LTD - nová (hraná cca. 2 hodiny). Výplet Ashaway Zymax 62 (10,5 kg), overgrip Merco, originální termoobal. Hmotnost 90 g, vyvážení 29,8 cm, G3, 1 090,-Kč 2) Badmintonové míče Victor Nylon Shuttle 2000 - sada 3ks, žluté, střední rychlost. Nové v orig. balení, 90,- Kč 3) Badmintonové míče Victor Carbonsonic No. 2 - sada 6ks. Nové v orig. balení, 480,-Kč Samozřejmě i jednotlivě. Hezký den, Jakub
24.04.2018 08:55
Jakub
Ještě tam měl být kontakt: epicormic.shoot@seznam.cz
23.04.2018 19:42
stano
zdravím.Ked moj smeč ide do kurtu ale protihráč hodí po nom raketu a vytlačí košík do autu, kto má bod?dakujem
26.04.2018 14:00
Petr
Dobry den. Jakmile se protihrac dotkne raketou micku musi micek odehrat tak, aby dopadl do Vasi casti hriste. Jestli tedy hodi raketu a trefi micek, ktery padne kamkoliv jinam nez do Vasi casti hriste, tak met bod Vy.
08.04.2018 14:33
Tery Badminton
Diskuze č.1050254, vloženo 08.04.2018 14:02:18 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka Badminton Ahoj všem, Mám takový sen. Chtěla bych postavit badmintonovou halu, abych měla kde trénovat jak sebe, tak i moje svěřence. Badminton hraju už od osmi let, teď se pripravuju na trenérské zkoušky a na zkoušky na rozhodčího. Chtěla bych si i založit vlastní oddíl badmintonu. Moje vize pro tu halu je, aby dole, v přízemí, byly kurty a takové ty věci jako třeba šatny, záchody a podobně, a v prvním patře, bych měla já zařízené obydlí pro sebe. A teď moje otázky : Myslíte, že by to šlo, nebo je to moc velké sci-fi? Kolik by asi stála výstavba takové haly? Jak si mám založit ten vlastní oddíl? A nějaké rady k těm zkouškám? Vím, že je toho moc, ale pevně věřím tomu, že se mi to povede Děkuji za všechny odpovědi a mějte se krásně
04.03.2018 20:25
Petr
Ahoj, kdyby měl někdo zájem o 2 málo hrané rakety YONEX Voltric 70 (černá) a YONEX Voltric 70 E-tune (bílá), obě vypletené a včetně gripu, tak se ozvěte na mail: henryxkrinkle@gmail.com Jedná se o profesionální rakety v pořizovací ceně okolo 3 500 Kč/raketa, prodám obě za 2 200 Kč, jednotlivě 1 500 Kč/raketa.
01.03.2018 19:36
Martin
Ahoj, Nekdo,kdo by jsi zasel semnou zahrat.Moc to neumim,ale zase snad az tak hrozne to neni :) Pisek
09.01.2018 21:49
Pavel
příspěvek k článku Pravidla badmintonu
Dobrý den, prosím Vás při podání musí míček dopadnou přesně do vymezeného obdelníku a nebo může dopadnout i těsně za síť ?
10.01.2018 17:32
OTAKAR
příspěvek k článku Pravidla badmintonu
Dobrý den,míček musí dopadnout do vymezeného prostoru,který je jiný při singlu,či deblu.Tedy podáte-li těsně za síť tak je to bod pro soupeře
20.12.2017 21:15
Schneider Radek
příspěvek k článku Pravidla badmintonu
Zdravím, je možné,, sfouknout '' košíček do autu, při jeho padání na rozhraní hřiště ? Radek
15.12.2017 20:47
David
Téma - péřové míčky pro rekreační hráče nebo hráče nižší herní úrovně. Setkal jsem se prakticky se dvěma názory. První říká, že pro "amatéry" je to zbytečné a jsou to vyhozené peníze, že prostě péřový míček se vyplatí až pro hodně dobré hráče. Druhý názor říká, že péřové jsou lepší pro výuku i pro hru i pro nebo právě pro hráče, kterým to moc nejde a že hra s nimi je daleko krásnější a lepší. Co si o tom myslíte?
22.12.2017 10:45
Jiří Havířov
Ahoj. U plastového míče jde o to, že se snaží výrobci přiblížit péřovému míči.Někdy lépe jindy hůře. Nezáleží na barvě proužku na míči. Každý výrobce toto značení užívá jinak. Rychlost míče a jeho testování je uvedeno v druhém bodu pravidel a je stejné pro péřové i plastové míče. A k tomuto, je i má následující úvaha. Ta podle mne největší chyba, která podle mého názoru nejvíce škodí amaterskému badmintonu a i zdraví hráčů je, že neznají nebo nerespektují pravidlo o rychlosti míče. Chyba samozřejmě není, jen na straně hráčů, ale i pořadatelů, kteří zajišťují nevhodné míče pro soutěže, které pořádají. Stejně tak, si neuvědomují, že ve stené hale v různých ročních obdobích panují rozdílné podmínky, které ovlivňují rychost míče. Proto, že hrajeme sport, který se jmenuje badminton, tak hrajeme na kurtu, se sítí o předepsaných rozměrech a měli by jsme hrát smíčem, který má k tomu odpovídající rychlost. Neznám nikoho, koho by napadlo měnit výšku sítě, prodlužovat nebo do šíře roztahovat kurt. Běžně, se ale hraje míči (které doporučujií prodejci jako vhodné pro podmínky v halách v ČR), které jsou pomalé a jejich dolech je výrazně kratší než určují pravidla. To zvýhodňuje silově založené hráče, kteří soupeře zaháhějí na zadní čáru kurtu, nebo do bekendového rohu odkud není schopen zahrát obranný míč přes celý kurt a tím, je výměna blízko svého konce. Rychlost míče a jeho testování, je přitom stanovena již bodem č.2 v pravidlech. Takže jsem si dovolil malé zamyšlení nad našim milovaným opeřeným nesmyslem. Originální název shuttle, je překládán také jako: pérák, člunek, raketoplán. Jako nejvěrnější překlad považuji raketoplán. A to proto, že badmintonový míč, je vlastně vztlakové těleso, které létá a kterému je možno odpálením raketou udělit rychlost v řádu stovek kilometrů, díky které překonává odpor vzduchu a zemskou přitažlivost. Odpor vzduchu proudícího kolem míčku, jej zpomalí na takovou rychlost, že začne klesat pod vlivem zemské přitažlivosti. To při jaké rychlosti a po jaké trejektorii bude klesat, je u vztlakových těles ovlivněno jeho vyvážením, čili v jakém místě vztlakového tělese se těžiště nachází. Takže péřové míčky, které mají těžiště těsně za základnou díky lehkému peří po ztrátě rychlosti poměrně prudce přecházejí do klesání,které, je podle typu úderu i kolmého ve kterém jsou péřové míče účinně bržděny. Míče s plastovou sukénkou se snaží napodobit péřové míče. Plastová sukénka má vyšší hmostnost než peří a také se snadněji deformuje. Takže těžiště míče s plastovou sukénkou je posunuto více dozadu a v důsledku toho má tentomíč plošší trajektorii letu, kdy ke kolmému klesání k zemi během hry dochází vyjímenčně. Pružnost plastové sukénky způsobuje její deformaci odporem vzduchu při rychléjším odpájení míče a tím méně účinné brždění míče a také horší letové vlastnosti. Prakticky jde letovou dráhu péřových míčů s plastovými porovnat, když se postavíme s odstupem několik metrů odboku kurtu v úrovni sítě a nechíme spoluhráče odpalovat míče plnou silou vzhůru přibližně pod úhlem 45 stupňů. To vynikne u péřového míčku, jeho zpomalení a přechod do bržděného strmého klesání. Narozdíl toho běžný plastový míč klesá po přibližně stejné křivce po jaké vyletěl. Je třeba teké dodat, že poloha těžiště, také ovlivňuje stabilitu a tím také přesnost. Na trhu v ČR jsou podle mého pozorování a zkušeností dva typy míčů s plastovou sukénkou, které se svými vlastnostmi přibližují péřovým míčkům a to Yonex Mavis 2000 a Victor Shuttle 3000. U jiných typu míčků bych radši použil ten rychlejší s červeným proužkem. Většina spoluhráčů, kterým jsem vysvětlil pravidla o rychlosti míče a přijali hru s míčem odpovídajícím pravidlům připustila,že si rychle zvykli na rychlost míče, že nemusí hrát tak silově a mají více variant pro řešení herních situací, prodlužuje se délka výměn, protože z dříve neřešitelvých situací se jim daří odehrát obranný úder a udržet míč ve hře. Rychlost a těžiště plastového míče se dá změnit drobnou nenáročnou úpravou. Stačí proužek lepící pásky, který nalepíme kolem proužku na základně míčku. Stačí tak dvakrát dookola. Na na běžné váze rozdíl při vážení nezjistíme, ale při hře bude mít míč větší dolet, přesnost a snáze se s ním naučíme nějaký ten technický kousek pro pobavení své i svých spoluhráčů. Na závěr mohu uvést, že podle mne, je nejvhodnějším míčkem z plastovou sukénkou míček Merco Profesional s černým proužkem. Svým doletem, letovými vlastnostmi a pocitem při dopaduna výpletrakety se nejvíce blíží péřovým míčkům. Životnost a cena, je také příznivá.
16.12.2017 07:11
Jirka Sirka
Davide, takhle.. Hra s péřovými míčky bude hezčí a možná lepší, navíc ještě doplněná pěknými zvuky, ale to je tak vše. Pro rekreačního hráče to bude moc rychlé (pokud umí trochu údery) a hlavně drahé (pokud je zase tak moc neumí), protože na jednu hru cca 1hod padne klidně celá tuba míčků, to máš pár stovek. Má to smysl? Záleží na tom, jestli se člověku chce vyhazovat prachy za trochu toho opadaného peří na kurtu.. Mně osobně bylo těchto míčků při hře líto, protože opravdu trpí, viz i zápasy profesionálů, kdy se mění míček po výměně nebo po dvou, tam ovšem hraje roli sebemenší defekt míčku. Takže za mě plast, vydrží ti na půl roku klidně a můžeš míčky sekat jak se ti zlíbí, ony to přežijí :-)
16.12.2017 14:09
David
Díky za názor. Samozřejmě pokud by se zničila celá tuba za hodinu, pak to opradu nemá smysl, nejsem milionář. Vycházím z toho, že jeden péřový míček vydrží 60-90 minut. Jak toho docílit, to není předmět mého tématu. Hraju badminton 6 let a dle hodnocení v rubrice hledám spoluhráče jsem asi pořád "mírně pokročilý". Pokud jsem měl možnost trénovat i hrát péřovým míčkem, hra byla daleko lepší, přesnější, dokázal jsem míček líp trefit, dokázal jsem vybrat více smečí i dropů i kraťasů za síť. A hlavně jsem dokázal líp poznat, kam ten míček letí. Celkově byly výměny mnohem delší. Pak jsem přijel na turnaj těch největších amatérů, kde se hrálo plastovým míčkem s červeným pruhem a hra vypadala tak, že každý kdo držel raketu jak robertka, neměl žádnou techniku, ale uměl dát pořádnou ránu, tak mě velmi lehce porazil. A výměny byly mnohem kratší než s těmi péřovými. Zásadní rozdíl je v tom, že plastový míček letí při prudkém úderu jako střela, nezpomalí (nijak výrazně proti péřovému), takže když člověk narazí na hráče, který nehraje tak jak se má (pěkně drop, výhoz atd), ale hraje stylem mrsk to tam hlavně prudce a těsně nad sítí, tak nemá moc šancí. Prostě hra peřím a plastem jsou dva rozdílné sporty - toť názor jednoho trenéra badmintonu a já s ním jenom souhlasím. Podle mě nemá moc cenu řešit raketu - pro hráče mé úrovně. Nemá cenu mít raketu za 2 000 nebo dokonce dražší, to vůbec. Ale ty míče jsou hodně poznat.
22.12.2017 10:43
Jiří Havířov
Ahoj. U plastového míče jde o to, že se snaží výrobci přiblížit péřovému míči.Někdy lépe jindy hůře. Nezáleží na barvě proužku na míči. Každý výrobce toto značení užívá jinak. Rychlost míče a jeho testování je uvedeno v druhém bodu pravidel a je stejné pro péřové i plastové míče. A k tomuto, je i má následující úvaha. Ta podle mne největší chyba, která podle mého názoru nejvíce škodí amaterskému badmintonu a i zdraví hráčů je, že neznají nebo nerespektují pravidlo o rychlosti míče. Chyba samozřejmě není, jen na straně hráčů, ale i pořadatelů, kteří zajišťují nevhodné míče pro soutěže, které pořádají. Stejně tak, si neuvědomují, že ve stené hale v různých ročních obdobích panují rozdílné podmínky, které ovlivňují rychost míče. Proto, že hrajeme sport, který se jmenuje badminton, tak hrajeme na kurtu, se sítí o předepsaných rozměrech a měli by jsme hrát smíčem, který má k tomu odpovídající rychlost. Neznám nikoho, koho by napadlo měnit výšku sítě, prodlužovat nebo do šíře roztahovat kurt. Běžně, se ale hraje míči (které doporučujií prodejci jako vhodné pro podmínky v halách v ČR), které jsou pomalé a jejich dolech je výrazně kratší než určují pravidla. To zvýhodňuje silově založené hráče, kteří soupeře zaháhějí na zadní čáru kurtu, nebo do bekendového rohu odkud není schopen zahrát obranný míč přes celý kurt a tím, je výměna blízko svého konce. Rychlost míče a jeho testování, je přitom stanovena již bodem č.2 v pravidlech. Takže jsem si dovolil malé zamyšlení nad našim milovaným opeřeným nesmyslem. Originální název shuttle, je překládán také jako: pérák, člunek, raketoplán. Jako nejvěrnější překlad považuji raketoplán. A to proto, že badmintonový míč, je vlastně vztlakové těleso, které létá a kterému je možno odpálením raketou udělit rychlost v řádu stovek kilometrů, díky které překonává odpor vzduchu a zemskou přitažlivost. Odpor vzduchu proudícího kolem míčku, jej zpomalí na takovou rychlost, že začne klesat pod vlivem zemské přitažlivosti. To při jaké rychlosti a po jaké trejektorii bude klesat, je u vztlakových těles ovlivněno jeho vyvážením, čili v jakém místě vztlakového tělese se těžiště nachází. Takže péřové míčky, které mají těžiště těsně za základnou díky lehkému peří po ztrátě rychlosti poměrně prudce přecházejí do klesání,které, je podle typu úderu i kolmého ve kterém jsou péřové míče účinně bržděny. Míče s plastovou sukénkou se snaží napodobit péřové míče. Plastová sukénka má vyšší hmostnost než peří a také se snadněji deformuje. Takže těžiště míče s plastovou sukénkou je posunuto více dozadu a v důsledku toho má tentomíč plošší trajektorii letu, kdy ke kolmému klesání k zemi během hry dochází vyjímenčně. Pružnost plastové sukénky způsobuje její deformaci odporem vzduchu při rychléjším odpájení míče a tím méně účinné brždění míče a také horší letové vlastnosti. Prakticky jde letovou dráhu péřových míčů s plastovými porovnat, když se postavíme s odstupem několik metrů odboku kurtu v úrovni sítě a nechíme spoluhráče odpalovat míče plnou silou vzhůru přibližně pod úhlem 45 stupňů. To vynikne u péřového míčku, jeho zpomalení a přechod do bržděného strmého klesání. Narozdíl toho běžný plastový míč klesá po přibližně stejné křivce po jaké vyletěl. Je třeba teké dodat, že poloha těžiště, také ovlivňuje stabilitu a tím také přesnost. Na trhu v ČR jsou podle mého pozorování a zkušeností dva typy míčů s plastovou sukénkou, které se svými vlastnostmi přibližují péřovým míčkům a to Yonex Mavis 2000 a Victor Shuttle 3000. U jiných typu míčků bych radši použil ten rychlejší s červeným proužkem. Většina spoluhráčů, kterým jsem vysvětlil pravidla o rychlosti míče a přijali hru s míčem odpovídajícím pravidlům připustila,že si rychle zvykli na rychlost míče, že nemusí hrát tak silově a mají více variant pro řešení herních situací, prodlužuje se délka výměn, protože z dříve neřešitelvých situací se jim daří odehrát obranný úder a udržet míč ve hře. Rychlost a těžiště plastového míče se dá změnit drobnou nenáročnou úpravou. Stačí proužek lepící pásky, který nalepíme kolem proužku na základně míčku. Stačí tak dvakrát dookola. Na na běžné váze rozdíl při vážení nezjistíme, ale při hře bude mít míč větší dolet, přesnost a snáze se s ním naučíme nějaký ten technický kousek pro pobavení své i svých spoluhráčů. Na závěr mohu uvést, že podle mne, je nejvhodnějším míčkem z plastovou sukénkou míček Merco Profesional s černým proužkem. Svým doletem, letovými vlastnostmi a pocitem při dopaduna výpletrakety se nejvíce blíží péřovým míčkům. Životnost a cena, je taképříznivá.
22.12.2017 22:37
David
Jiří, díky za podrobnou a technicky zaměřenou odpověď. Já bych podotkl jednu důležitou věc. Jsou hráči, kteří měli v minulosti trenéry nebo to odkoukali sami, to nevím a hrají styl badmintonu, jaký vidíme v TV od profíků. Prostě hrají krásné údery - drop, klír, drajv, výhoz atd. Pokud hraju s takovým hráčem, není až takový rozdíl, zda hrajeme peřím nebo plastem. Hra vypadá pořád jako badminton. Potom jsou hráči, kteří hrají celý život plastem, nikdo je tuto hru neučil a oni si vytvořili svůj vlastní styl úderů a vlastí taktiku hry. Klíry hrají více jako střely s plochou dráhou letu, takže protihráč nemá tolik času při pohybu dozadu a ostatní údery je velmi těžké pojmenovat, tito borci nehrají ani klasické dropy, drajvy, nic. Jsou to hlavně takové prudké údery, výrazně níž nad sítí a vůbec s menší výškou letu, prostě rychlé střely. Plastový míček jim svými vlastnostmi k tomuto stylu docela napomáhá. A pokud je v hale třeba špatné světlo nebo z jedné strany kurtu je výhled ještě na další osvětlený kurt, míček je při tomto stylu hry často špatně vidět - kde přesně je, kam směřuje. Díky tomu (není tam ta fáze zpomalení míčku a toho, jak se krásně péřový nese a dá se proto mnohem líp trefit) ho pak trefuju "šejdrem" a to jen nahrává soupeři na další prudký MRSK úder. Takže hra mi už moc nepřipomíná pravý badminton, ale nějakou mrskanou. A tito hráči nechtějí péřovým míčkem hrát. To jsou mé 6-leté zkušenosti rekreačního hráče badmintonu. Jak tady někteří píší, že péřový míček se dá mnohem lépe umístit, to asi ano, ale za mě se dá hlavně mnohem líp trefit a v důsledku toho i umístit.
22.11.2017 15:16
Zdeněk Strzinek
příspěvek k hale Teniscentrum Jihlava
Rád bych chodil s manželkou si zahrát badminton, jsme senioři, vyhovovali by nám dopolední hodiny. Můžete mi sdelit, kde si můžu koupit vybavení, kolik stojí pobyt na kurtu a jak se můžu objednat v Jihlavě na Mostecké ulici. Děkuji😊
22.11.2017 22:39
Jirka Sirka
příspěvek k hale Teniscentrum Jihlava
Zdravím, Zdeňku Je to úplně jednoduché - přímo v areálu teniscentra je krámek, kde prodávají vybavení pro raketové sporty, tam vám určitě poradí, jinak je podobný obchod asi 50m nad teniscentrem. Objednat kurt si můžete na uvedeném telefonu nebo osobně na recepci, jen se zeptáte jestli je ve vaši požadovanou hodinu volno a uvidíte, přinejhorším si najdete jiný čas nebo den. Dopoledne bývají celkem volná, teď v zimním období je to horší s večery, to bývá hodně plno.
12.11.2017 22:22
Gabriela
Dobry den, rada bych manzelovi koupila perovy micky, ale vubec nemam prehled jake... Muzete mi poradit. Manzel hraje rekreacne, obcas se zucastni turnaju pro amatery.
13.11.2017 13:56
Petr
Dobry den. Jestli Vas manzel s perovymi hraje tak mu vemte urcite stejne jako ma, jestli mu to chcete koupit "na vyzkouseni" tak si myslim, ze je jedno jakou znacku vyberte akorat vemte v cenove kategorii cca 450Kc za tubu a vys. Levnejsi maji horsi letove vlastnosti a je to v podstate stejne jako plast. Vyberte neco od znacek co se na badminton specializuji, v CR se prodavaji FZ Forza, Yonex, Victor a RSL
30.10.2017 07:38
Petr Klusák
Dobrý den, jsem správcem menšího firemního hřiště (halového - umělý povrch). Mohl bych se Vás zeptat nevíte o nějakých firmách, které se zabývají jejich údržbou, impregnací? Moc děkuji za odpověď.
27.10.2017 14:08
Tom
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo nevíte o dobrém badmintonovém trénérovi?(Zlín) Předem díky
03.10.2017 19:49
Petr
příspěvek k hale BK 1973 Benátky nad Jizerou
Ahoj je možnost přihlásit 6letého kluka do kroužku bedmintonu v Benatkach? Dik
12.09.2017 16:28
vaclav
příspěvek k článku Pravidla badmintonu
Dobry den, Prosim Vas mohu se zeptat na jake hriste se hraje napr. pri 2 hre?.. na dlouhe- uzke a pri 4 hre na krate-siroke? chapu to dobre?.. dekuji predem za odpoved
10.11.2017 22:47
Tomáš
příspěvek k článku Pravidla badmintonu
Dobrý den, dvouhra se hraje na dlouhé a úzké, čtyřhra na dlouhé a široké. Pozor si ještě dejte na podání, ve čtyřhře můžete podávat pouze po předposlední čáru, ve dvouhře až na základní čáru (konec hřiště).
15.09.2017 14:11
Petr
příspěvek k článku Pravidla badmintonu
Dobry den, 2hra - HRA: bocni cary vnitrni (uzsi) , zadni cara posledni, PODANI: bocni cary uzsi, zadni cara posledni. 4hra - HRA: cele hriste (vsechny vnejsi cary), PODANI: bocni cary vnejsi, zadni cara predposleni
05.10.2017 12:48
Momota
příspěvek k článku Pravidla badmintonu
děkujeme. lépe bych to nenapsal
16.06.2017 14:07
Jiří Gwuźdź
příspěvek k článku Jak vyplétat rakety
Chtělo by to doplnit informace k pružnosti výpletů a vlivu na vypletení. Díky.
05.06.2017 02:24
profík
Bohužel a zase znovu se setkávám s amatéry, kteří ani neumí správnou terminologii. Hraje se na gamy a ne na sety, to se hraje tenis. Stačí si přečíst oficiální pravidla badmintonu.
29.06.2017 12:54
Petr
Ano, mate pravdu, chce si to precist pravidla, udejte si nekdy cas a precte si je. Vytah z pravidel napr. 7.1. Zápas se hraje se na dva vítězné sety ze tří..... 7.2. Vítězem setu se stává ta strana, která ....
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38

Vložit nový příspěvek do diskuze


Prověřené badmintonové haly s komentáři:

Badminton Praha | Badminton Brno 
Badminton Ostrava 

Pravidla badmintonu

 

Badmintonový zpravodaj

  • Nechte si pravidelně zasílat nejzajímavější novinky ze světa badmintonu!

O projektu | Kontakty | Odkazy | Nabídka pro firmy | Reklama na serveru | RSS


Partneři: Yonex - nejlepší vybavení na badminton | Badmintonové rakety nakoupíte výhodně na Sportega.cz | Test kolečkových bruslí | Badmintonové rakety Victor | Trápí vás Pepa Mech | SportServisOáza


2006-2018 © Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv použití materiálů z tohoto webu je možné pouze s výslovným souhlasem autorů RSS